Cosmetics van andere spelers zijn optioneel in Star Wars: Squadrons

Cosmetics van andere spelers zijn optioneel in Star Wars: Squadrons

Spelers kunnen cosmetische aanpassingen van andere spelers uitschakelen in Star Wars: Squadrons. Dat vertelt creative director S. Frazier in een interview met href="https://www.ign.com/articles/star-wars-squadrons-realism-hud-customisation-mechanics-optional">IGN Japan</a>.

In de aankomende multiplayergame kunnen spelers hun ruimteschepen naar eigen smaak versieren. Ontwikkelaar Motive schat echter in dat niet iedereen daar zin in heeft en dat sommige spelers willen rondvliegen in een geloofwaardig Star Wars-universum.

Frazier geeft aan dat de cosmetische opties zo ontworpen worden, dat ze passen in het universum. Toch is de optie volgens hem belangrijk. "Sommige spelers willen dat helemaal niet zien. Het maakt niet uit hoe plausibel het is, ze willen precies zien wat ze ook in de films zien, niet meer en niet minder. Dat begrijpen we. Daarom hebben we de optie om cosmetics uit te schakelen. Als je dat aanzet, kun je nog wel een racestreep op je eigen TIE Fighter zetten en dan zie jij dat nog, maar alle andere schepen zien er voor jou uit als de standaardversie van de TIE Fighter." Eerder werd al bekend dat de game geen microtransacties zal hebben.

Daarnaast zijn ook veel gameplay-elementen aan te passen door spelers. Belangrijke informatie wordt bijvoorbeeld in de HUD weergegeven, maar je kunt dat ook allemaal uitschakelen en alleen vertrouwen op de data in je cockpit.

Star Wars: Squadrons komt op 2 oktober uit voor PlayStation 4, Xbox One en pc.

Watch on YouTube

Hoe vond je dit artikel?

Gemiddeld krijgt dit artikel 0.00 van de 5 sterren.
Artikel als favoriet toevoegen

Weet je zeker dat je de comment van wilt verwijderen?

""

Reacties

Meeste likesNieuwsteOudste
Login of maak een account en praat mee!
test

Oh gelukkig. Dat is het eerste dat ik zal doen. Had er in bv Battlefield Heroes ook een hekel aan om allemaal van die rare gevallen rond te zien lopen, waarbij sommige cosmetics toch ook wel echt een tactisch voordeel hadden omdat men daardoor moeilijker te zien was. Misschien wordt dit wel eens 1 van de 1e games die ik op launchday koop voor de volle mep.

0
test

Ik hoop dat meer games dit model gaan gebruiken. Ik erger me steeds meer aan de extremere cosmatics in games. Ik snap dat het geld opleverd, ik snap dat het voor sommige mensen wat toevoegd, maar Godzilla in Magic the Gathering, of compleet onherkenbare personages in DOTA (2 jaar geleden gestopt met spelen, herken nu geen enkele oude character meer door de cosmetics) zijn best frustrerend.

0

Aanbevolen voor jou