In het najaar zou From Dusk till Dawn voor de PC moeten uitkomen. Je speelt Seth Gecko, een vampierjager die moet ontsnappen uit een zwaarbewaakt schip voordat het in New Orleans aankomt, waar voor Seth de doodstraf wacht. Met nog 72 uur te leven wordt het schip overvallen door vampiers en is het de taak aan Seth om zoveel mogelijk gevangenen te bevrijden en zonder gebeten te worden het schip te verlaten.

Stomped had een interview met Hubert Chardot van GameSquad over het spel. Zo zal je een pentiumII 400 nodig hebben om From Duks till Dawn te kunnen draaien en heb je de beschikking over een aantal dodelijke en realistische wapens. Een wapen wat niet echt realistisch is, maar wel dodelijk, is de CD launcher met religieuze muziek.Stomped: What kind of "I" can we expect from the AI in From Dusk Till Dawn? Hubert Chardot: The problem with "I" is where you have to stop working for a comprehensive, spectacular and realistic behavior of your enemies. Our goal was to classify vampires and imagine them more and more dangerous to give tense and rhythm to the game. The first vampires you meet are not very clever, when they "see" that most of them are decimated, they run away. Others have tactics and fight you in group (like the raptors in Jurassic Park). Marines, who were originally tough soldiers, give you pay back and shoot you with precision. I think, in this context, we have reached a good level of "I" (but tell me after you have played if you agree with me ). From Dusk till Dawn zal standaard niet geleverd worden met een multiplayer optie, maar de engine ondersteunt wel multiplayer. In FDtD heb je wel de optie om van van third naar first person te switchen, iets wat bij Max Payne niet mogelijk is.