Vroeg in het ontwikkelingsproces waren er volgens Wilson een aantal teamleden die het idee opperden om de game niet vanuit een isometrisch perspectief te laten spelen, maar vanuit een derde- of eerste persoonsperspectief. Dat zou technisch beter en zijn en het zou de game moderner maken. Wilson zegt hierover: "Een camerastandpunt is voor mij geen keuze die met techniek te maken heeft, er zijn al meer dan genoeg games die vanuit derde- of eerste persoonsperspectief spelen."
Cameraperspectief Diablo 3 stond ter discussie | Gamer.nl
anonymous
Meer van deze auteur >
Voor de Total War-purist is het ketterij van de hoogste orde: geen historische setting, maar een volledig fictieve wereld waarin orks, vampiers en dwergen elkaar brullend de hersenpan inslaan. Dat is misschien jammer voor de geschiedenisliefhebber, maar Total War: Warhammer belooft meer spektakel dan ooit tevoren.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel
Aanbevolen voor jou
Altijd als eerste op de hoogte?
Join ons op Discord