Bugs in spellen: een noodzakelijk kwaad | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Gamers zijn aparte mensen als je ze vergelijkt met gewone consumenten. Gamers worden ook wel de risiconemers binnen de entertainmentindustrie genoemd omdat ze veel tijd en geld steken in soft- en hardware, en zich snel aanpa en aan de duizelingwekkend snelle veranderingen op deze gebieden. Het nadeel van gamer zijn is juist dat je altijd up-to-date bent (zeker als je gamers.nl vaak bekijkt ) over de ontwikkelingen van de gamesindustrie. Komt er een spel uit met (veel) bugs dan wordt er gescheld en getierd, je betaalt vaak immers meer dan 100 gulden voor een spel.

Maar is een spel maken wel zo makkelijk, moeten de gamers niet verder kijken dan alleen hun frustratie over de bugs in een spel. Firingsquad schreef er een artikel over.Their heads start to nod up and down approvingly and all of a sudden you realize that you are breathing too fast. As you approach the dark rece es of hyperventilation, the big bo reaches acro the table and offers you his hand. "Great proposal! This is going to be phenomenal! Your idea, your project, son. Take the ball and run with it - we're gonna make us a game!"

You are overcome with joy and start smiling broadly yourself. Just then, you hear him say "Get it done by Christmas and you can keep your job." The sound of your jaw hitting the floor is the last thing you hear as the blackne of fear and trepidation grip your soul. "Is he joking?" you ask yourself, "Should I start breathing again?" Welcome to the world of a video game designer. The easy part is over and the hard part is just beginning. (...)

But with balanced insight into what developers can go through, I think that gamers on the PC side can do a lot more good with constructive feedback rather than fire-tongued rants. The fate of PC gaming is in the hands of consumers as well as developers, and if we don't start putting forth some effort instead of simply complaining, we will have only ourselves to blame. We moeten dus juist de positieve kanten van de bugs zien volgens FS, en de gamedevelopers juist helpen een beter produkt te maken. (hoe krom dit ook klinkt) Het artikel is in een leuke verhaalvorm geschreven en een must-read, zeker voor de zeurders onder ons .


Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou