Nieuws
PlayStation 4

Black Lives Matter-thema nu te downloaden op PS4

Kan geheel gratis binnengehaald worden

Geschreven door Michel Musters op
Sony heeft een thema voor PlayStation 4 uitgebracht gebaseerd op de Black Lives Matter-beweging.

Het thema kan gratis gedownload worden via de PlayStation Store. De kleuren van het thema bestaan uit zwart en goud en tonen de geassocieerde vuist op de achtergrond.

Het is niet duidelijk of het thema ook beschikbaar komt op PlayStation 5 - die console is vanaf 19 november in de meeste delen van de wereld, waaronder Europa, beschikbaar.

Dit artikel delen:

Lees meer

Where Cards Fall komt volgend jaar naar pc en Switch P.T. kan niet gedownload worden op PlayStation 5
68

Reacties op: Black Lives Matter-thema nu te downloaden op PS4

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    HunterSeeker

    • 20 oktober 2020 09:03
    Zit zelf niet in de groep die geraakt is en vind het ook lastig te plaatsen.
    Aan 1 kant denk ik, terecht dat er tegen discriminatie word opgetreden. Die dingen in het nieuws kunnen echt niet (zeker niet door handhavers van de wet die je horen te beschermen).
    Aan de andere kant is het aanzetten tot haat, zo komt het op mij over. Protesteren tegen de blanke regering. Geen idee wat de groep wil bereiken. De boodschap is mij niet duidelijk.
    Als het alleen is om aan te geven dat donkere mensen hetzelfde zijn als blanke mensen dan vind ik dit te sumier. Maak het dan breder en zeg dat iedereen hetzelfde is en zo behandelt dient te worden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    CroniC

    • 20 oktober 2020 09:35
    @HunterSeeker
    Niet alleen de blanke regering hoor.
    Maar ben het met je eens. lastig dingetje, maar sowieso all lives matter.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 20 oktober 2020 09:57
    @HunterSeeker ze protesteren niet tegen de reeering omdat deze blank is, maar omdat diezelfde regering, die toevallig overwegend blank is (alhoewel toevallig…), niets tot weinig doet tegen racisme. Sterker nog in Amerika zit een racistische president in het Witte Huis.
    Lijkt mij vrij weinig logisch daartegen protesteert toch?
    Bij deze protesten worden helemaal geen haat gezaaid, niet teveel aannemen van Facebook. Toen de regeringstroepen in Portland aankwamen begon het gedonder en toen ze weer weg waren gingen de protesten vreedzaam verder. Het geweld komt dus niet van de protesten.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Exalian-1

    • 20 oktober 2020 10:47
    @fonsrutte Kan je mij aangeven waaruit blijkt dat Trump een racist is? Het is heel makkelijk dat te zeggen, maar waar is dit op gebaseerd?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Harriebaldi

    • 20 oktober 2020 11:01
    @Exalian-1 https://en.wikipedia.org/wiki/Racial_views_of_Donald_Trump

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Rvdv112

    • 20 oktober 2020 12:04
    @Harriebaldi En dan ga je naar de "Talk" tab en zie je dat deze hele wiki niet bestaat uit feiten. Duidelijk geschreven door een tegenstander van Trump.

    Niet alles is gelogen, maar veel is het napraten van de media, en dan met name CNN-achtige media.

    Vergeet overigens niet dat Joe Biden ook nogal rascistisch uit de hoek kan en is gekomen. Maar dat zie je niet hier in de media.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 20 oktober 2020 18:23
    @Rvdv112 oh jee iemand die de media niet gelooft maar zelf onderzoek op Facebook.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Exalian-1

    • 21 oktober 2020 01:34
    @fonsrutte Ik vind het zelfs heel verstandig van Rvdv112 om onderzoek te doen, en niet alles maar te slikken wat je wordt voorgeschoteld. En ik denk niet dat ie dat op Facebook doet als ik zijn comments lees.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 20 oktober 2020 18:22
    @Exalian-1 dan moet je het nieuws volgen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Exalian-1

    • 21 oktober 2020 01:30
    @fonsrutte Ehhh dat doe ik, maar check nog wel altijd of de dingen die ze zeggen kloppen. Te vaak meegemaakt dat dingen verdraaid worden, dingen worden weggelaten, of uit context gehaald wordt.
    Daarom, nogmaals, geeft me aan waar je dit op baseert?
    Je klinkt een beetje als zo'n extreem-links "gekkie" als ik je comments hier lees. En extreem-linkse mensen zijn net zo gek als die extremen aan de rechter kant. Het gevaarlijke van die extreem-linkse gekkies is nog dat ze denken dat ze "goed" zijn ook.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ichabod

    • 20 oktober 2020 11:26
    @fonsrutte rofl .. de meeste zwarte mensen lopen met hem weg .. een van de redenen dat die de verkiezingen gewonnen had .. en weer gaat winnen

    De msm liegt , bedriegt

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Exalian-1

    • 21 oktober 2020 01:38
    @Ichabod Yep. Ik ben ook heel blij dat veel mensen eindelijk voor hunzelf gaan denken en niet standaard maar die Democraten hun stem geven. Die stem moeten ze verdienen, en niet verwachten!
    "If you're not voting for me, you ain't black"
    Die uitspraak zegt genoeg.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    armilo-theus

    • 20 oktober 2020 12:02
    @fonsrutte Ja en het leuke is dat Joe biden net zo racistisch is dus Amerika gaat lekker door op deze manier. sjongejonge ze gaan het volgens mij daar nooit leren. Die oude mannetjes moeten eens een keer gewoon lekker thuis blijven die zij disconnected met de realiteit.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Rvdv112

    • 20 oktober 2020 12:11
    @fonsrutte "Alhoewel toevallig…." Wat is dit nou weer voor een opmerking. Dus jij vind het niet normaal dat in een land waar 80-90% van de mensen die er leven blank is, dat er ook een meerderheid is van blanke mensen in de regering?

    "Toen de regeringstroepen in Portland aankwamen begon het gedonder en toen ze weer weg waren gingen de protesten vreedzaam verder."
    Dat is grappig, dus jij beweerd dat die regeringstroepen daar niet kwamen om rellen de kop in te drukken? Waarom kwamen ze dan naar Portland? Om ze te starten? Ben je echt zo naiëf?

    Er is zelfs een wiki die dit tegenspreekt.

    https://en.wikipedia.org/wiki/George_Floyd_protests_in_Portland,_Oregon

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DarkraverX

    • 20 oktober 2020 21:49
    @fonsrutte

    Het geweld komt niet van de protesten, nog ff ga je het plunderen wat die lui doen nog goed praten ook.
    Doe die roze bril af, staat je niet.

    Op je gehele reactie kan ik alleen maar zeggen : zucht.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    StormFox

    • 20 oktober 2020 10:10
    "We are living in a era of woke capitalism in which companies pretend to care about social justice to sell products to people who pretend to hate capitalism."

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 20 oktober 2020 10:31
    @StormFox nog zo’n Facebook-gekkie

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Paxopoxo

    • 20 oktober 2020 10:58
    @StormFox Ok boomer.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • ebiker

    • 20 oktober 2020 11:42
    @StormFox helemaal mee eens. Sony zou zich als bedrijf niet met dit soort hypocrite onzin bezig moeten houden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Silverwolf

    • 20 oktober 2020 10:40
    Vinden jullie de naam Black Lives Matter niet heel verkeerd gekozen? Ik heb altijd het idee dat er door die naam nog meer de indruk wordt gewekt dat zwarte mensen 'anders' zijn.

    Ik begrijp uiteraard het doel, maar het lijkt alsof het een averechtse werking heeft.