"Ik kan alleen afgaan op mijn perceptie als buitenstaander, maar ik denk dat Activision, gebaseerd op de hoeveelheid geweldige spelervaringen die zij afgeleverd hebben, een geliefder merk zou moeten zijn dan je denkt dat het is door de blogs van gamers te lezen. Ik ga helpen een evenwicht te vinden tussen dat en de algemene toon van de publieke opinie", aldus Hirshberg.

Butler

Hirshberg bedacht eerder al Kevin Butler, de fictieve woordvoerder van Sony die in veel reclame's van het bedrijf speelt. Hirshberg zegt bij Activision niet nog zo'n personage neer te zetten. "Kevin Butler was de juiste oplossing voor Sony", aldus Hirshberg.

De nieuwe CEO sprak ook over het verbeteren van de percepties van gamers over Sony, toen een trailer van Killzone 2 uitkwam en later bleek dat het niet om beelden van het spel zelf ging, maar om voorgerenderde filmpjes. Hirshberg was met zijn bedrijf 'Deutsch LA' verantwoordelijk voor de marketing van Sony. "Dat spel werd voor de fanatieke gamers het spel die geliefd werd om te haten", aldus Hirshberg. "Tegenwoordig, met zo'n betrokken en hartstochtelijk publiek, behoort het merk niet toe aan het bedrijf, het behoort toe aan de consumenten", voegde hij toe.