Battlefield: Hardline krijgt zeven gamemodi, geen Rush | Gamer.nl

Battlefield: Hardline krijgt zeven gamemodi, geen Rush | Gamer.nl

PC REVIEW - Als je gevraagd wordt om een Nederlandse gamedeveloper te noemen, zal je vermoedelijk Killzone-ontwikkelaar Guerrilla Games noemen. Toch zijn er inmiddels ook talloze andere, kleinere studios die fraaie (indie)games hebben uitgebracht. Zo brachten de afgelopen jaren ons onder andere Reus van Abbey Games, Awesomenauts van Ronimo Games en Luftrausers van Vlambeer. Met regelmaat komen er dus kwalitatief degelijke titel van Nederlandse bodem. Nieuw in dit rijtje is Amulware, dat debuteert met Roche Fusion.

Eerder kondigde uitgever Electronic Arts de gamemodi Hotwire, Rescue, Blood Money, Heist, Conquest en Team Deathmatch aan. Het is nog niet bekend wat de zevende gamemodus is. Wel zegt Papoutsis dat de gamemodus Rush niet terugkeert in Battlefield: Hardline.

In Rush moeten spelers bommen planten op bepaalde punten, de tegenstanders moeten deze punten juist verdedigen en de bommen ontmantelen. Het aanvallende team krijgt een vooraf bepaald aantal tickets (levens), die teruglopen als er iemand van het team doodgaat. Als het aantal tickets op nul staat, verliest het aanvallende team.


Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou