Atari wil de promotie van diens racegame in wording DRIV3R groots aan gaan pakken. Niet alleen zullen de bladen vol staan met reclames, ook zal er een korte promotiefilm uitgegeven worden. Nu klinkt dit in deze formulering nog niet zo bijzonder - met wat CGI is immers zo een filmpje in elkaar te zetten - maar als je bedenkt dat het bedrijf van de zeer succesvolle filmmakers Ridley en Tony Scott (Ridley Scott Associates) hiervoor ingezet is, wordt boel aantrekkelijker.

De film, Run The Gauntlet genaamd, zal drie minuten gaan duren en in drie aparte delen verschijnen. Inmiddels is men bij RSA al in post-productie en kan men zeker zeggen dat op 23 januari de eerste minuut film op de officiële DRIV3R website te bezichtigen zal zijn. Atari announced that it has retained Ridley Scott Associates (RSA) - the commercial production company owned and run by legendary filmmakers Ridley and Tony Scott - to produce an original three-minute live-action film inspired by Atari's highly anticipated upcoming game, DRIV3R. The film short, which is the first of its kind in the video game industry, is titled "Run The Gauntlet" and will be the core component of both the DRIV3R web site, www.DRIV3R.com, and an extensive marketing and advertising campaign for DRIV3R being launched globally by Atari, beginning in late January. Een Holywood-achtige game krijgt dus ook een Holywood waardige promotie.