Nieuws
Assassin's Creed Valhalla

Assassin's Creed Valhalla-patch lost screen tearing op Xbox Series X op

Patch komt in de loop van vandaag uit

Geschreven door Michel Musters op
Ubisoft brengt in de loop van vandaag een patch uit voor Assassin's Creed Valhalla waarmee allerlei bugs en andere problemen worden opgelost.

Een van de belangrijkste oplossingen die met de patch wordt doorgevoerd, is het verwijderen van screen tearing in de Xbox Series X-versie van Valhalla. Veel spelers hebben hierover geklaagd, en de patch moet het spel aanzienlijk verbeteren op het platform.

Verder moeten in alle platformversies diverse bugs worden opgelost en worden er ook quality of life-aanpassingen gedaan. Zo is nu op de kaart te zien welke offers er bij een offersteen moeten worden gemaakt, zijn er categorieën voor Runes en moet het spel stabieler lopen op alle systemen. Bekijk alle aanpassingen in de patch hier.

Assassin's Creed Valhalla is beschikbaar op pc, PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox Series X en S, Xbox One en Stadia.

Assassin's Creed Valhalla

Dit artikel delen:

Lees meer

Metro Exodus komt naar next-gen consoles, nieuw deel in de maak De PlayStation Plus-games van december zijn bekend
10

Reacties op: Assassin's Creed Valhalla-patch lost screen tearing op Xbox Series X op

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    GoofyZ3

    • 26 november 2020 08:20
    Dit zal alleen maar erger worden met hogere fps in spellen. Je tv moet er wel geschikt voor zijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 26 november 2020 08:38
    Heb gelukkig nul last hiervan door me nieuwe tv.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Aerofox81

    • 26 november 2020 09:00
    Hopelijk wordt de screentearing op de oneX ook aangepakt. Ik ben er nu een beetje aan gewend, maar het zou wel prettig zijn als dat weg is.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MonsterCrab

    • 26 november 2020 09:51
    Oeh nice! De screen tearing was toch wel een beetje irritant.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 26 november 2020 11:07
    @niqomipa Meen je, had je de game al verwijderd want ik heb echt helemaal geen bugs in de game.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    FishSt1ck

    • 26 november 2020 12:00
    @niqomipa
    Heb in de 25 uur dat ik gespeeld heb enkel 2 freezes gehad waarbij ik zelf de game opnieuw moest starten. Had zelfs een glitch waar ik vastzat in de wereld, dus ik verwachtte een crash maar na een minuut of 2 kon ik opeens weer verder.

    Dat de console opnieuw opstart heb ik gelukkig nog nooit meegemaakt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 26 november 2020 13:21
    @FishSt1ck Heel apart allemaal ik heb dit soort dingen dus helemaal niet gehad.
    DAt van screen tearing kan ik zeggen komt door me tv maar glitches dat zoveel man het heeft gehad en ik geen 1 vind ik heel opmerlijk. Ken iemand speelt hem op ps4 pro en heeft het ook niet.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 26 november 2020 13:22
    @niqomipa Het is gewoon een crossgen game.
    zie op me tv wel dat ie wat higher text gebruikt dan dat ie op een one x had gedaan.
    Maar ik snap wat je bedoelt ik denk dat ubi even snel 2 games er uit had gedaan om met next gen hype games te verkopen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • -it-

    • 26 november 2020 11:00
    Hierom wacht ik dus minimaal 6 maanden met het spelen van grote releases. Altijd bugs en patches. En je betaald ook nog eens de helft dan voor een (beter) spel, win-win.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hubertje

    • 26 november 2020 11:25
    Tot nu toe heb ik zelf nig nergens last van gehad in Assassins creed. Op een ronddraaiende npc na😂