American McGee's Oz geen compleet lineare ervaring | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Onlangs werd er na een lange periode van stilte eindelijk weer wat bekend gemaakt over American McGee's Oz, het tweede spel van American McGee waarin een eigen invulling aan een kla iek verhaal wordt gegeven. En natuurlijk greep HomeLanFed meteen de kans om een interview te houden met de makers van het spel. Een van de belangrijkere vragen is natuurlijk hoe het met de rechtlijnigheid van het spel gesteld is. Want dit was één van de grootste minpunten van Alice. HomeLAN - What can you tell us about the actual gameplay of the Oz game?

American McGee - Action/adventure/quest based built around a linear narrative story with non-linear mini-quests integrated throughout in a seamle fashion. the idea is to create a toy box in which the player can choose his/her own path through the world. Tevens weet American McGee te vertellen dat het spel niet op een engine van ID zal draaien maar op een door het ontwikkelteam zelf ontwikkelde 2nd generation Xbox engine. Het spel wordt trouwens door een extern team ontwikkeld en het ziet er naar uit dat Carbon6 meer als doel heeft om een complete franchise op te zetten met de game als een van de onderdelen daarvan. Het spel is pas vijf maanden in ontwikkeling en wordt ten vroegste in 2004 verwacht. Lees het hele interview hier.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou