Alle werknemers van Skullgirls-studio zijn ontslagen

Alle werknemers van Skullgirls-studio zijn ontslagen

Studiobaas Mike Zaimont heeft alle werknemers van Skullgirls-ontwikkelaar Lab Zero Games ontslagen.

Kort geleden kwam al in het nieuws dat diverse prominente werknemers zelf ontslag namen bij de studio. Dit naar aanleiding van het feit dat studiohoofd Zaimont niet vrijwillig opstapte. Zaimont kwam eerder deze zomer onder vuur nadat hij werd beschuldigd van het maken van seksuele opmerkingen richting meerdere mensen.

In een artikel van Kotaku valt te lezen dat er elf werknemers bij Lab Zero Games over waren gebleven. Zaimont zou de overige werknemers hebben ontslagen omdat zij niet meer uitbetaald konden worden. "We onderzoeken alle opties voor het financieren om zo de teamleden terug te brengen, maar dit is nu de realiteit", aldus Zaimont tegen Kotaku. De ontslagen werknemers zouden niet zijn geïnformeerd over hun ontslagvergoeding.

Hoe vond je dit artikel?

Gemiddeld krijgt dit artikel 0.00 van de 5 sterren.
Artikel als favoriet toevoegen

Weet je zeker dat je de comment van wilt verwijderen?

""

Reacties

Meeste likesNieuwsteOudste
Login of maak een account en praat mee!

'Zaimont kwam eerder deze zomer onder vuur nadat hij werd beschuldigd van het maken van onnodige seksuele opmerkingen richting meerdere mensen.' In welke context zou dit wel nodig zijn, Michel? 😉

0
test

@Quintex Dat doen elke news outlet tegenwoordig zo voelen de meeste news outlet zich beter, maar goed dat terzijde dat was wel pittig recent en sommige mensen kunnen het nieuws missen. In dit geval vind ik het goed dat Michel het erbij zet.

0
test

@Quintex naar welke uitspraak van michel vis je? De essentie is toch duidelijk? On topic; Wel balen voor al die medewerkers...

0
test

@gamerlezer Hij / zij bedoelt: het woord 'onnodig' is hier nogal overbodig. Alsof er ook seksuele opmerkingen zijn die wèl nodig zijn. Maar Michel reageert doorgaans niet op opmerkingen op zijn teksten, net zo min als de meeste andere redacteuren die hier als freelancers wat matig vertaalde tekstjes dumpen en het verder wel geloven.

0
test

@Quintex Nog even een reactie van mij hier op: je hebt helemaal gelijk Quintex, het woordje onnodig was meer automatisme, maar slaat in deze context natuurlijk helemaal nergens op. Thanks voor het melden! De opmerking van @Agent 4125 betreur ik. Ik probeer zoveel mogelijk waar het kan op mensen te reageren die foutjes eruit vissen en ze te bedanken. Dat doe ik denk ik wel meerdere keren per week. Altijd fijn wanneer mensen meedenken en daar bedank ik ze dan ook voor! Om even aan te geven hoe essentieel Gamer.nl voor mij is: als freelancer besteed ik een heel groot gedeelte aan de dag aan deze website, en met veel plezier. Naast vaak meerdere nieuwsrondes per dag ben ik ook eindredacteur en redigeer ik een groot gedeelte van alle artikelen op Gamer.nl (de grotere artikelen dus). Omdat ik een relatief groot gedeelte van de content op GNL schrijf of nakijk, ben ik helaas niet altijd in staat om onder elk bericht de reacties na te lezen. Ik moet er dus toevallig op stuiten. Idealiter check ik meerdere keren per dag natuurlijk wel de reacties, maar het loopt gewoonweg niet altijd zo. Gisteren was dat dus niet het geval. Het was weekend en na het schrijven van de nieuwsberichten had ik andere dingen gepland. Gelukkig hebben we meer oplettende redacteuren zoals Erik die mij hier te hulp schoot! :) Hopelijk heb ik zo een beetje meer duidelijk gegeven over hoe het er (voor mij) achter de schermen aan toe gaat. Conclusie: gewoon blijven melden wanneer jullie fouten spotten, daar zijn we alleen maar erg blij mee.

0
test

@MichelMusters Ik stoor mij bovengemiddeld aan taalfouten en om eerlijk te zijn: daar kom je er op deze site aardig wat van tegen. Anderzijds is dit een fijne site met vaak heel goede recensies. Dus misschien moet ik ook wat minder klagen. In ieder geval bedankt voor je eerlijke reactie.

0

Aanbevolen voor jou