60Hz in Nintendogames vanaf Super Smash Bros. Melee? | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Nintendo hamerde er bij ontwikkelaars op om al hun PAL GameCube games te voorzien van een 50/60Hz switch, waardoor ook gamers in Europa konden genieten van de snelheid van spellen die in Amerika gebruikelijk is. Er werd dan ook behoorlijk vreemd opgekeken toen Nintendo's eigen GameCube lanceergames, Wave Race: Blue Storm en Luigi's Mansion niet voorzien waren van deze switch.

Nintendo zegt nu echter dat we vanaf de fighter Super Smash Bros. Melee (vanaf 24 mei in de winkels) wel 60Hz kunnen gaan verwachten.

Super Smash Bros. Melee will support 60 Hz mode. EAD did not inform us about future 1st. party releases. But we're sure that EAD will do all nece ary steps to produce high quality games, as they always did.

Many publisher / developer companies don't afford the extra money of making better quality 50Hz conversions. The 60 Hz mode is an alternative for making a good conversion at a low cost.Goed nieuws dus, Super Smash Bros. Melee is ongetwijfeld een stuk leuker in 60Hz dan in het wat tragere 50Hz. Hetzelfde geld voor volgende Nintendo games als Metroid Prime en Mario Kart.


Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou