Tom Clancy's H.A.W.X. review | Gamer.nl

Na de bekende Ace Combat reeks is er eindelijk een nieuw vliegtuig in onze airspace. Het gaat om het spel met de naam Tom Clancy's Hawx. Het spel belooft intense actie in combinatie met mooie graphix, zou dit spel het in zich hebben om de Ace Combat serie te evenaren of zelfs van de troon te stoten? Er wordt veel verwacht van Hawx, kunnen ze onder deze druk bezwijken en het allemaal waarmaken?

Sinds 5 Maart ligt het lang verwachtte vliegtuigspel in onze winkels. Jij als rookie moet je een weg naar boven zien te banen maar dat gaat niet zo makkelijk. Hordes straaljagers,tanks,schepen en helicopters staan op je te wachten om jou een kopje kleiner te maken. Maar er zijn altijd nog 2 wingmans die je helpen in de moeilijke tijden als het eventjes niet meer gaat. Straaljagers freaks, ga snel naar de winkel want als je echt van vliegen houd is dit zeker een aanrader.

Als we het persoonlijk gaan houden vind ik het spel wat eentonig. Het is vliegen en schieten,vliegen en schieten. Dat vind ik wel jammer maar het blijft een goed spel. Je beleefd het alsof je er zelf in zit en dat je al die G krachten kan voelen.De adrenaline die je voelt als je een looping maakt is ge-wel-dig. Ik zelf ben niet echt een vlieg fanaat maar het is een leuk spel voor in je collectie.

Ik kan er niet zo heel veel meer over vertellen. Het is gewoon een soort shooter maar je vliegt er alleen bij. Ik vind dat het Ace Combat overtreft en ook nog eens 10x zo leuk is Co-op is helaas online. De vliegtuigen zijn in ruime keuze maar je moet ze alleen nog even uitspelen.