Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord
Gameplay

Twintig minuten gameplay pc-versie Star Wars Battlefront

Op Hoth

Geschreven door Michel Musters op
Bij IGN hebben ze tijdens Comic-Con twintig minuten lang de multiplayer van Star Wars Battlefront op pc gespeeld. Deze gameplaybeelden zijn nu te bekijken. De beelden zijn van de multiplayermap op ijsplaneet Hoth.

Dit artikel delen:

Lees meer

Kies je eigen chaos in Just Cause 3 Api’s kijken – Wat hebben gamers aan DirectX 12?
9

Reacties op: Twintig minuten gameplay pc-versie Star Wars Battlefront

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • TheChief

    • 2 jaren, 4 maanden geleden
    Ben ik de enige die hier een 'meh' gevoel aan overhoudt? Het ziet er allemaal erg arcade uit:
    1. Nauwelijks tot geen recoil op guns.
    2. Zo te zien hoef je nooit te herladen/op ammo te letten want wapens hebben enkel een overheat/cooldown functie.

    Ik weet niet, het voelt allemaal erg underwhelming aan. Ik ben nog niet overtuigd.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Erazor

    • 2 jaren, 4 maanden geleden
    Vanilla battlefield is ook te veel arcade. EA snijd hun zelf in de vingers door geen mod tools uit te geven. Nu stappen bekende mod maakers zo als die van project reality over naar unreal engine4.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Erazor

    • 2 jaren, 4 maanden geleden
    Vanilla battlefield is ook te veel arcade. EA snijd hun zelf in de vingers door geen mod tools uit te geven. Nu stappen bekende mod maakers zo als die van project reality over naar unreal engine4.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • TheChief

    • 2 jaren, 4 maanden geleden
    BF4 is zeker een arcade game maar running/gunning werkt daar nog steeds totaal niet in. Het is geen CoD waar je 12 kills/seconde maakt door flink te sproeien met kogels. Dat vind ik ook nu juist de charme van BF als gamereeks: Er zijn momenten waarop je kan plannen en waarin je niet continue beschoten wordt.

    Dit ziet er echter heel erg uit als een game waar gewoon maar wat rondrennen en flink schieten de hoofdmoot lijkt te zijn net zoals dat het geval was in BF: Hardline. In hun pogingen de game actierijker te maken vernielen ze juist datgene dat de Battlefield reeks zo uniek maakt.

    En hoewel er kleine verschillen zijn is SW: Battlefront uiteindelijk gewoon een Battlefield variant met een StarWars skin. Niks mis mee, maar geef het dan wel een wat tactischer smoelwerk dan wat hier getoond wordt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Vogeltje

    • 2 jaren, 4 maanden geleden
    Vergeet niet dat het nog een Alpha build is. Dat wil zeggen dat alleen de main-assets en mechanics tot nu toe werken. Alpha betekent 9 van de 10 keer dat de game nog ver van af is, vandaar dus Alpha.

    Die rare tokens/hologrammen zullen zeer waarschijnlijk ook nog uit de game gehaald worden en dient nu als placeholder voor bijv. voertuigen aan te vragen.

    Hoe zou een laser-geweer terugslag moeten genereren? Er vindt toch geen explosie plaats, waardoor je kogel weg vliegt zoals in een pistool? Je schiet met "licht".

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • oropher

    • 2 jaren, 4 maanden geleden
    Alsof moeilijke shooters leuk zijn; negen van de tien keer leg je toch alleen maar het loodje omdat je geen headshot kan leveren van 150 meter. Ik bedoel dat is gewoon 90 % van de gameplay: headshots.
    Voor de rest kan je met tactiek een klein beetje succes hebben maarja…
    Gewoon irritant, na 100 uur ben ik er standaard wel op uitgekeken omdat ik toch wel slecht blijf in headshots.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • TheChief

    • 2 jaren, 4 maanden geleden
    Een laserpistool zou in werkelijkheid sowieso niet werken als wapen (tenzij je iemand zou willen verblinden). Probeer nu niet realisme op een game toe te passen :)

    Ik zou alleen graag zien dat schieten met wapens sterk skill gebaseerd is (en de meest handige manier is nu eenmaal dmv een recoil systeem, of herladen etc), en wat ik tot nu toe zie heeft een erg hoog 'pew pew' gehalte. Dwz iedereen blaast er maar op los zonder nuance (geen burst fire etc lijkt nodig in deze game).

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • iOS gamer

    • 2 jaren, 4 maanden geleden
    enorm saai !

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Foo Fighter

    • 2 jaren, 4 maanden geleden
    inderdaad ziet er erg recht lijnig en fantasieloos uit, hier hebben ze zoveel meer mee kunnen doen, de gameplay maakt totaal geen indruk op mij. Gemiste kans DICE / EA.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.

 

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.